torsdag 26 juli 2012

Sommar i Fredrikstad!

Världens godaste ostkaka med jordgubbar serverades av
Nina K på jobbet... Mums!
En härlig dag i Fredrikstad, äntligen var det sommar här också, men det varar tyvärr inte så länge!  Ville hem fortast möjligt idag så man kunde njuta kvällen :) Och så var det fullt hus inte minst eftersom Noah hade 2 kompisar (Anne Cecilies killar: Andreas och Håkon) på besök! De hade njutit dagen på äventyrfabriken (ett lekland i Sarpsborg) med pappa som barnvakt ;)




Världens bästa mamma, är min mamma <3
Och kolla min snygging som ordnar grillen...
Sen ska det grillas kotletter!

Jag dyrkar solen när maten tillagas! Passar på att få med mig alla de
solstrålar jag kan... Och njuter ett glas vitt vin!!! ;)

Fick njuta dagen/kvällen med grillning och vin! Och lite solning på terassen. Njöt maten och sällskapet. Och nu är alla mätta och belåtna, pappa somnade till och med i stolen på terassen med tidningen i knät. Snart tar vi kväll, ny tung dag på jobbet imorgon, och dessutom besök av Liveig och Kaj imorgon!

Skål! Middagdags med kära föräldrar och Noah <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar