onsdag 25 juli 2012

Besök på jobbet

Världens bästa pappa i härligt "vits"-humör ;)
Idag kom pappa och hälsade på för första gången på mitt apotek, efter 1,5 år fick han se det nybyggda fina apoteket, önskar han hade sett det innan så han kunde förstå den totala omvandlingen som har skett. Men men, stolt över hur det ser ut nu :) Och så fick han komma in och se mamma på jobbet också, jag på mitt kontor, och så har mamma fått multidose-kontoret ;) Så pappa blev nästan lite sugen på att jobba han också, men hans uppgift är denna vecka att ta hand om Noah (dock utan betalning) ;) Men det går bra. Blev lunch på Mc Donalds, sen lite jobb innan dagen tog slut. Noah fick LEGO av pappa, jag en stor rosa kastrull av mamma! Världens bästa föräldrar! Väl hemma blev det "kos" i soffan på terassen i solen, härligt! Äntligen fint väder här i landet också. Och appa kom i skämtmodus med alla sina underbara vitsar. Skrattar så massa så att han får värmt upp publiken ;) Förkortad histora som han startade med: "Två män gick på promenad, den ena med ett paraply under armen. Så började det regna, så sa den andra mannen: Slå upp det. Svaret blev: Det hjälper inte! Varför inte? svarade den andra. Det är stora hål i! Men varför tog du med dig det då svarade den andra mannen. Jag hoppades att det inte skulle regna svarade han!" Hahaha!!!

Efter middagen såg vi filmen från snorklingen som vi köpte i Egypten. Delfinerna var underbara! Saknar Egypten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar