måndag 10 juni 2013

Ålesund, nu dunderförkyld

Vackra Ålesund!
 
På fjellstua!
Jag åkte till Ålesund efter jobbet på torsdagen, framme till middag hemma hos Henrik och så blev det ost och vin på kvällen! Myspys inne, ute föll regnet. Blev en helt ok fredag, en tur upp på fjellstua! Vackert!! Och på fredagskvällen blev det tacos till middag hos Janikke! Lördagen blev en lång jobbdag, de har ju långa öppningstider på center apotek, men det var bara trevligt att jobba med Henrik. Och dessutom verkade hans anställda digga mig! ;) Inhandlade Satay på thaiaffären innan vi åkte hem. Sega som sjutton kom vi oss iväg till en av Henriks kompisar och lagade middag sent, sen var det utgång! Partaj i Ålesund ;) Söndagen slappades det enormt, var lite halv förkyld redan så vi låg bara och snackade och sov om vartannat till att det var dags att dra till flygplatsen. Påväg hem kom dunderförkylningen! Många år sen jag var så risig som nu, näsan och ögonen RINNER! Har jobbat hemifrån... Men otroligt slitsamt! Hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon!



 
 

Partaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar