onsdag 12 juni 2013

Frisk?

Prövar mig på detta... Därför är vila inget
alternativ, ska vara i så fin form jag klarar...
I will do my best!
Ja, nästan, vaknade och mådde mycket bättre... Men formen är inte helt på topp. Fantastiskt sommarväder i dag. Underbart! Nercabbad påväg till jobbet, solen stekte. Hade massor att ta tag i, men fick lite tid på kontoret. Lämpade sig inte att snora ute bland kunderna, så det passade bra ;) Jobbade så extra på filialapoteket, Svanen, vars anställda åkte ut på båttur :) Som att inte det var nog var det möte efter jobbet... Och så tog jag lite symbolisk styrketräning i 40 min för att inte helt tappa formen ;) Påväg från gymmet kl. 21 tittar jag in på Gamla Sarp baren. Lodigt!? Ja!!! Där sitter hunken, haha! Tittar lite till, undrar om jag ser rätt... Och minsann... Där sitter en mycket brun och berusad Shaun, haha! Han ser mig och hoppar ut, kramkalas! Vad är sannolikheten för det då. Honom trodde jag aldrig mer att jag skulle träffa, men killen kom från Brasilien i går... Snodigt, som vi säger på norska! Men skoj då! Ganska chockad!

Väl hemma sanerade jag lägenheten från förkylningen och säger mig nu vara frisk!!! ;) Ska bara få lite skönhetssömn så är allt som det ska vara :) Natta!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar