torsdag 13 juni 2013

Bortskämd Anna, and I like it!

En härlig dag, känner mig värdesatt till tusen! En härlig känsla, inte varje dag jag blir så bortskämd som jag har blivit idag! Lugnt på jobbet, tog lite extra lång lunch eftersom Shaun bjöd på lunch på Brasseriet. Mysigt! Stängde lite sent, och åkte och tränade trots att jag var sjukt trött, men per automatik parkerade jag bilen och gick in på gymmet... Blev inte lång träning, men ganska intensiv, styrka! Körde hem och mötte 3 "mongo" bilar på bara några hundra meter, alla var lika korkade och okunniga bilister. Alltså, kan norrmänn inte köra i rondeller, eller rundkjøringer... Galet! De byter ju fil i rondellen fast att det är tvåfiligt när de ska köra av, och en kör i ytterfilen hela vägen runt när han ska ta tredje avfarten och den dessutom bara har en fil ut. Funkar inte hur han än hade tänkt! Och inte nog med det så tror de att de är jag som är på fel plats, och tutar på mig, medan de prejar ut mig i "grøfta"! Jag blir galen! Men, men... väl hemma blir jag överraskad av 15 stora rosor och en stav mixer, just det hade jag önskat mig, så jag lätt kan laga min smoothie varje morgon! Lycka! Fantastiska röda rosor! Så irritation går fort över idag ;) Jag är ju ett lejon, så jag kan ryta, men är fort en sockersöt spinnandes katt igen ;) Packar och drar till Harstad imorgon natt! Men först är det jobb och träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar