onsdag 5 juni 2013

Skumpa

Asså, nu sker det mycket! Fast att det mesta är skoj så blir det lite jobbigt när man hela tiden känner det som at man är i bakläxa. Speciellt vad gäller sömnen! Samlingen var NICE! Startade med att umgås med Renate och Henrik på Park Inn hotell på söndagskvällen. Supertrevligt att möta vänner! Så var det middag, trerätters! Blev en sen kväll, men vad gör det när man har det mysigt! ;) Trött på måndag morgon stod jag upp med sjuk träningsvärk. Droppade morgon träningen och var på samling hela dagen. Såklart var vi sena genom hela dagen, inte så lång tid till middagen, slocknade några minuter innan jag sen ordnade mig inför middagen. Älskar det norska uttrycket; att pynta sig! Det var ju det jag gjorde ;) haha! Vit och glittrig klänning, helt ok middag med en stand up komiker som underhållning! Men det tog slut fort, begav oss upp tillbaren där Martin "inhandlade" en skumpa flaska till mig, Henrik och sig själv ;) Lyxigt värre, haha ;) Även den kvällen slutade sent. Möttes till frukost kl. 8.30 och sen var det HMS kurs hela dagen! Nyttig och bra kurs!! Körde hem Marit, som jag var tvungen att packa in i bilen för att hon skulle få plats med bagage i knät etc. haha! Jag har en LEKSAKSBIL ;) Men vi kom oss fram!

Fortfarande trött i dag, möten och träning, samt bowling med apoteket. Nu packning, ska ju till Ålesund imorgon! Hälsa på Henrik! Vilken lyxig vecka, att få möta goda vänner nästan alla dagar denna vecka! Ska sova snart innan jag omvandlas till en zombie! Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar