måndag 24 juni 2013

Styrketräning

Längtar till min dejt med sängen i dag!
 Hatar att vara trött, men att då få sova är härligt!
En TRÖTT dag på jobbet, kändes precis som att min sjuka trötthet var tillbaka i dag! Hoppas verkligen det bara var temporärt, har precis kontaterat att man blir helt hopplöst ofungerande när man är så trött! Jag är ju normalt en energikälla! ;) Men det har regnat mycket i det sista, och solen skiner för lite. Nu vill jag ha sommar, och därmed basta! Kanske man borde flytta till varmare breddgrader, detta är ju inget för mig. Jag älskar solen! Och här verkar jag inte finna den; det är ju nästan lika sannolikt som att försöka finna regn i öknen! ;) Blev styrketräning med Cathrine på SATS trots tröttheten, så jag piggnade till lite innan jag hade en dejt i några timmar med Mållgan. Väl hemma är jag återigen trött, ska läsa lite och lalla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar