tisdag 18 juni 2013

Grön vinter i Harstad

En helt fantastisk sommardag! Efter jobbet skulle jag på träning men bestämde mig för att cabba ner och åka hem. Det blev en överraskning; på dörren var det fastklistrad en lapp med hänvisning vidare, och i vardagsrummet fann jag nästa lapp signerad av samma "beundrare". Denna låg mitt i ett hjärta av rosor som var lagt ut över bordet och så stod där en stor bukett långa röda rosor <3 IGEN! Lycka! Detta fick mig att "smila" ;) Middagen blev grillad kyckling med mögelost, kryddad pommes och sallad med ett glas vin. NAM! Tänkte åka tillbaka och träna, men det får bli imorgon, för snart är det filmdags!

 
Friends! ;)
Harstad; underbart men kallt! ;) En grön vinter var det där uppe. Men jag fick ut max av vistelsen. Myskväll med Kristin på fredag natten när jag kom, fjälltur på lördagen ute på Tjeldsund med utsikt över bron. Fest i Harstad på kvällen! En till fantastisk, helt magisk fjälltur på Elgsnes på Elgen på söndag samt sen middag på Egon. Innan jag så reste hem så hann jag shoppa lite hos Veronica, få massage på Huden Din och hälsa på alla kära gamla kollegor på mitt gamla apotek på Kanebogen. I am happy!


Mitt gamla kära hem på Harstad brygga <3


Elgen

Such beautiful nature!

Careful!

Vackert på toppen!

På toppen, påväg ner... Kl. 21

2 kommentarer:

  1. Ååå så fint! Nästan så jag också längtar tillbaka dit när jag ser bilderna!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det underbart! <3

    SvaraRadera