torsdag 27 juni 2013

Opererat tån

Efter en dag på jobbet, möte på Nav, och operation av tån, IGEN! Så tyckte jag synd om mig själv när jag väl var hemma och bedövningen slutade fungera. Tog några smärtestillande, men vad hjälpte det... Känns som att de tog halva tån, och sjukt vad det stramar nu när de har sytt i hop den. Inte minst blöder det massa! Lyckades tillslut somna lite under en filt på sängen. Nu foten i högläge. Stackars mig, mest ledsen för att jag inte får träna på 2 veckor. Jag har ju ett så bra flyt nu, ledsen! Får bli lite styrka i överkroppen, men det är inte samma! :( Får väl ta lite nyttiga veckor istället! Men i dag har jag bara ätit det jag har haft lust på, stackars Anna :'( I dag har jag ont! Nu lite tv, och ost, kex och vin! Från måndag blir det diet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar