onsdag 26 juni 2013

Rutiner

 
En helt vanlig dag, rutiner, rutiner, rutiner! Det är väl efter dem vi lever! Men trots att jag gillar det jag gör en helt vanlig dag; stå upp, åka till jobbet, jobba, träna, åka hem, duscha och laga mat, äta, och sen sitta vid pc'n för att så ha 1-2 timmar "fritid", SÅ önskar jag mig ju inte ett A4-liv ;) Det har jag väl kanske inte heller... Men lite mer fritid hade varit fint ;) Vad ska man hitta på i dag då, det regnar... Varför är det så dåligt väder i norden, var är sommaren? Måste väl flytta till varmare strök! Hopplöst väder här hemma ju! Men ska kura i hop mig med en bra bok och i helgen får jag väl se vad Götet har att bjuda på! Sker ju alltid nåt, men veckodagarna är ofta lika, rutiner! But I like mine! ;) Men rutiner generellt är ju booooring ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar