tisdag 25 september 2012

Amanda kos!

Jacek leker lite med min sötnos,
kolla in hennes pose, cool tjej ;)
Har idag JOBBAT och STRESSAT! Och imorgon är det möte i Oslo! Väl hemma efter en god del övertid så möttes jag av världens sötaste Amanda som sicksackade mellan mina ben så att jag nästan snubblade. Och mina söta 1,8kg la sig på magen och bara spann, och myste, halvsovandes! <3 Hon är så underbar. En helt fantastisk personlighet, som är så sällskapssjuk! Hon berikar mitt liv! För var jag än går så följer hon med. Äter när jag äter, följer med in på toaletten och väntar utanför duschen. Och såklart ska hon sova med mig. Helst gå på mig lite för att få uppmärksamhet och ligga så tätt intill man bara kan. Helst i en liten "krok".... Jag är så glad i sötaste pia mi. För ett sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar