fredag 14 september 2012

Helg!

Mitt busfrö och jag ska kosa oss denna helg,
 se så stor pia har blivit där hon ligger på köksstolen <3
Denna har jag väntat på, en trött vecka pga jetlag tar nu ut sin rätt! Jag ska SOVA. Rune har åkt till Harstad, så jag har en Amanda-kos helg framför mig. Ser fram emot att ta det lungt. Men för alla som känner mig så har jag alltid en hel del bollar i luften. Jag är redan gott igång med nästa reseplanering. Sista semestern detta år blir i november har jag tänkt :) Och så måste man ha lite uppdatering med vänner och familj efter semestern, så det slukar ju tiden. Och för att inte bara prata om det som bringar glädje så måste jag ta tag i en hel del jobb. Varav allt inte är lika lärorikt och intressant. Men måste göras. Men det finns ju inget bättre än att det råkar vara en oplanerad helg så långt, så kankse jag faktiskt hinner både vila, njuta och vara nyttig :) Jag börjar med att sova, så NATTA alla nära och kära! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar