tisdag 11 september 2012

Ledarsamling imorgon

Imorgon TIDIGT bär det av till Oslo. Ledarsamling i 2 dagar. Jag är tillbaka och dränkt i jobbet, allt som hänt det sista 2 veckorna ligger på kontoret. Högarna på skrivbordet bara växer och inkorgen på mailen är full! Så efter semstern så måste man jobba in de 2 veckorna som man varit ledig. Haha! Så fint att komma tillbaka efter semstern och ta tag i allt :)

Hänger fast när vi åker "trikk"
Jag på Lombard street...




Pier 39, där alla sälar bor ;)
Golden Gate, i ruggigt väder...
Ja, ja, mitt minne idag på denna regniga dag springandes till ett möte med en av grupperna vi levererar varer till påminner om kalla San Francisco. Det var vind och kallt, kändes helt extremt eftersom vi då kom från Las Vegas där det var minst sagt varmt. Så i SF frös jag, fick tom köpa mig en mössa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar