söndag 16 september 2012

Söndagen bara försvann!

Amanda påväg ner för trappan hemifrån, kikar osäkert upp igen så att hennes kära hem står kvar ;)


En oplanerad söndag som bara försvann. Dagarna bara går fortare oh fortare... Så jag hinner ju inte med! Sov LÄNGE! Tog en tur ut i blåsten med Amanda som är en tuff liten pia. Hon skulle såklart hälsa på vår grannkatt, eller snarare grann lejon! Jag är nästan rädd för den katten men hon vågar gå fra ;) Haha! Annars så har jag inte ens slagit på TVn idag eller gjort något socialt. Bara jobb och lite Amanda mys. That is it! Alldeles för mycket tid framför datorn, men så kan det vara ibland! Snart är det natt här hemma. En ny vecka att samla krafter till!


Min lilla tjej är tuff och går fram till detta lejon :)

 

3 kommentarer:

  1. Hej! Allt väl? När kommer du till Uppsala, känns som det var längesen du var här :(
    Söt liten katt du skaffat dig. Vad menar du med tuff liten "pia"? Är det något norskt ord? Kram

    SvaraRadera
  2. Heeej! :) Pia är ett smeknamn som kan användas till en tjej man gillar. Du är också en söt pia ;) Ja, det var ett tag sen vi var i Uppsala nu, har under sommaren jobbat extremt mycket och sen var det ju semester på oss. Men nu borde vi verkligen planera in en Uppsala resa snart! Saknar er, vore kul att få hälsa på :) Kram

    SvaraRadera
  3. Aha, då hänger jag med!
    Klart ni får hälsa på när ni e i stan!
    Kram

    SvaraRadera