fredag 21 september 2012

Kjededager

Startade en tidig morgon igår med att hämta upp Hanna på E6:an påväg till Gardermoen. Det tog sin tid att komma fram men eftersom vi strtade extremt tidigt kom vi i god tid :)
En lärorik och intressant dag avslutades med festmiddag! D.D.E kom och uppträdde för oss, ett norskt band som alla svenskar undrade vad var!? Medan norrmännen jublade ;) Men det blev en härlig stämning och massa dans! Och goda drinkar lagades av en söt bartender som jag lyckades genera, haha! Usch så elak jag är. Han glömde hälften av beställningen och i sista White Russian glömde han grädden ;) En trevlig kväll! Aud-Inger skakade loss, och såklart jag och Hanna också :) Sen blev det en myspys tjejkväll med Hanna på rummet, haha!


Sötaste Hanna och jag <3


Glad var jag som fick så mycket
skryt för min röda kjol :)
Dagen idag fick jag tyvärr lägga på ett viktigare möte på Skårer. Så imponerad av mig själv när jag hittade dit utan GPS. Mindre imponerad och otroligt irriterad när jag inte hittade tillbaka. 25min dit och 1,5 timmar nästan tillbaka! Det är inte ok! Men jag fick med mig lunch och avslutningen på Kjededagene. Sen hem med Hanna i bilen! Trevligt sällskap som alltid!

Och om jag inte är trött nog än så blir jag det, för idag kommer Jacek och Agnieszka (kusin och fru) från Polen. Ska hämta dem kl 24 inatt. Härligt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar