fredag 28 september 2012

Katter har också njurar! ;)

Lutar mot att semstern i nov i år igen går till Thailand!
Och denna gång vill jag passa på att åka till Kambodja och se Angkor Wat samtidigt :)
 
Efter en dag på jobbet med möte på eftermiddagen var jag lite sen med Amanda till veterinären. Men hon kom in och blev kollad på iallafall. För hon har ju haft en knöl, och stackars jag blev ju så orolig för min nu lite större kattunge. Men det visar sig att katter också har njurar. Och Amanda som är så liten och smal kisse har stora fina runda njurar redan som så liten ;) Gott var nog det ;) HAHA!!! Alla friska och glada <3 Väl hemma, trött efter en intensiv vecka så har jag nu njutit min nya Viber app på telefonen i 1 timme och 18 minuter. Tänk att tiden kan gå så fort... Bara "spinner"! Ska ta helg några timmar och sen fortsätta jobba! Och så hoppas jag planera 2 spännande semesterveckor i november under helgen! Ser fram emot det vad det än blir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar