onsdag 26 september 2012

Möte på Skårer!

Jag älskar rosa, för dem som inte fattat det än...
Jag har både rosa kavaj, väska, skor och diverse andra kläder
och accessoarer. Allt används inte samtidigt!
Men det för mig i tankarna tillbaka till Madonna Inn på Highway 1,
ett helt ROSA hotell :)
Äntligen hemma efter en lång dag, på jobbet och med möte i Oslo. Efter ett lyckat möte var jag så hungrig så att jag inte kunde tänka mig en resa hem på tom mage. Så gjorde för första gången som jag kan komma på en middagsdejt i mitt eget sällskap. Med höga klackar och rosa kavaj strosade jag in på Egons. Baconsurret indrefile med småpotatis smakade mums. Njöt middag och kollade igen möte anteckningarna! Nöjd med dagens insats, så fick jag äntligen andas ut! Men tyvärr kom både regnet och mörkret så fort jag började köra, så det blev en tung resa hem. Men väl hemma kom sötaste Amanda och hälsade mig välkommen in i vårt inbjudande varma hem <3 Blir tidig kväll, helt slut efter en minst sagt intensiv dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar