måndag 17 september 2012

Visning

För någon dag sedan när jag scannade finn.no så hittade jag igen ett hus jag faktiskt tyckte om, som såg ut som en sån lägenhet som jag vill ha. Så idag efter en dag på Apotek 1 Gressvik med uppläring på det nya datasystemet så har jag varit på visning! Riktigt snyggt, såklart ett funkishus, men inte helt övertygad om att "this is it" ännu. Men kankse om man gör om det lite mer till egen stil...



Annars så är jag nöjd med dagen, övertygad om att implementering av nytt datasystem kommer att gå bra, och nu återstår bara resterande kvällsjobb, mötten inför morgondagen som måste förberedas. Har 3 stora viktiga möten imorgon! Men det kommer att gå bra :) Ska njuta mitt ökade frukt förbruk i löpet av kvällen. Har nu ersatt allt snacks med passionsfrukt, bigaråer, nektariner och vindruvor. USAs ökade kalori intag skal nu förbrukas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar