tisdag 18 september 2012

En minst sagt tuff dag...

 
Efter 13 timmar på jobbet så tyckte jag synd om min sötaste Amanda,
 som varit hemma alldeles för länge själv! Satckare!
Men jag är GLAD för det! Kom ihåg att fokusera på det som är bra istället för det som är dåligt. Och kom ihåg att le även fast du kanske inte är så glad. För om du nu inte var det innan så blir du det av att faktiskt klistra fast ett leende i ansiktet ;) Jag är en lycklig själ med många nära och kära! Friska och krya fantastiska människor! Dem förgyller mitt liv och ger mig lycka! Så trots en tuffa dag idag så väljer jag att fokusera på allt gott i mitt liv, för jag är en "heldig" själ!

ps. Har förutom det norska ordet "kos" (=mys) just upptäckt att jag saknar ytterligare ett ord i det svenska språket. Nämligen ordet "heldig"  (=tursam/lyckosam).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar