tisdag 27 augusti 2013

Another Glazer day

Fantastisk himel utanför fönstert
En mer eller mindre ointressant dag. Stod upp tidigt efter en ganska lång natts sömn. Tog på mig lite nya plagg som skulle pigga upp dagen liten, nya byxor och röd/rosa skjorta från Zara. Samt ett par nya låga klackar från Bianco. Plattade håret och ordnade naglarna på morgonen, fast att jag började redan kl. 8 med möte. Efter en minst sagt lång dag med både öppning och stängning så blev det spinning, sjukt sliten och svettig. Dusch och lätt middag hemma, försöker förbereda/peppa mig inför en 5:2 diet. Fastnade framför dator igen och letade resor. För helt otroligt nog så har min resa till Mexico nu cancelerats och refunderats 2 gånger till mitt konto. Aldrig varit med om något liknande innan, galet! Tänk om jag redan hade bokat hotell och nu stått utan biljett. Försökte boka på nytt i går men det gick inte.. Kan väl knappast vara meningen att jag ska resa dit. Skulle tima resan med Cathrine och Ole, men nu verkar det som att deras resa också skapat problem, så vi får väl se om vi hamnar på samma plats samtidigt. Börjar fundera på Seychellerna, sökt en hel del på det i dag.. Kanske joinar mina globetrotter föräldrar som ska dit i november... Låter det bero lite... För hade en god del jobb som jag var tvungen att göra ikväll. Möte förberedelser. Himlen utanför var magnifik medan jag satt och skrev. Nu natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar