torsdag 15 augusti 2013

Tokyo

Detta ska jag se, vad mer? Måste nog googla lite..
Imorgon flyger pappa till Gardermoen, där ska vi mötas, flyga till Köpenhamn och vidare till Tokyo! Ser fram emot min semester med kära pappa! <3 Blir en vecka i med STORSTADS semester. Världens två största metropoler: Tokyo på 34 miljoner och Seoul på 25 miljoner invånare. Galet! Nu är det packning som gäller... Duschat och ätit efter träningen; först intervaller, sen stötte jag på Cathrine som klarade locka med mig på ett styrkepass också, nöjd. För nu är det semester från träningen också i 1 vecka! Men jag ska komma tillbaka desto starkare från veckan efter. Då är semstern slut... Eller iallafall nästan, eller inte helt. Blir en weekend i Gdansk helgen efter ;) Det är lite som mina vänner sig; jag hinner knappt landa innan jag ska lyfta igen. Men som tur är gillar jag ju att ha många bollar i luften. Mitt liv är iallafall allt annat än tråkigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar