måndag 12 augusti 2013

Min 30-års fest

Jag är nu 30 år!!! Ni vet väl att 30 är det nya 20 ;) Super nöjd med min fest, det blev så lyckat! 50 personer på fest i 14 timmar... Eller alla var ju inte där så länge, men det började med mingel med släkt och vänner och slutade med PARTY med alla coola människor som hade lust att skaka rumpa! ;) haha! Bilder säger mer än 1000 ord, så jag låter några tala för mig. Tyvärr så har jag alldeles för få kort, så om någon har lite trevliga bilder från festen så blir jag glad om ni vill skicka dem till mig... Var så mycket som hände hela tiden så jag hann lixom inte med att agera fotograf också, vilket jag vanligen gör med glädje!
































1 kommentar:

  1. Kul att du la ut så många bilder! Jag snodde några till min blogg, men bara dom jag var med på såklart! Kram

    SvaraRadera