tisdag 6 augusti 2013

Intensiv men trevlig dag

Utsikten från hotellet jag bokade i Tokyo <3
Hotellet var riktigt fint och utsikten fantastisk!
Kvalitetstid med pappa, far och dotter på resa,
storstäder är vår grej, nu besöker vi världens två största städer:
Tokyo och Seoul. Med mamma blir det alltid solresor,
 vi älskar värmen, det är inte pappas grej ;)
Jobbet och trött på träning, men det blev en timme kondition på crossfit maskin. Har varit så duktig på att träna i det sista. Träningsverk efter mitt och Cathrines pass i går, det blev bra! Har bokat flyg och hotell i Tokyo och Sydkorea idag! Det är dyrt därborta, men det blir bra att resa med pappa! Ska bli skoj! Reser ju om bara en dryg vecka, ska bli kul! Men först ska jag hem till Uppsala. Har packat nu på kvälln. Både till min 30-års dag och fest på lördagen! Ca 45 personer som kommer! Kul, men jag drömmer mardrömmar om att inte få allt färdigt till dess, men det ska nog gå! Tacksam för behjälpliga föräldrar! <3 Till middagen i dag fick jag en till present, ett rosa skal till min iPad, Lucky me! Currykyckling med ris och vitt vin och presenter, desserten blev mögelost och kex med vindruvor och vin! Fina dagar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar