tisdag 13 augusti 2013

Dyka i Mexico?

Johan är duktig! Rekommenderas!
Fortfarande lika nöjd och glad efter en riktigt härlig helg, var sjukt kul med en så lyckad fest! Men man är fortfarande lite trött... Dagen startade med möte, sen mest kontorsjobb. Och efter att ha stängt apoteket hade jag en riktigt kasst spinning pass. Kändes som att jag var 50 år, inte 30. Men jag har väl förhoppningsvis repat mig till imorgon, för i dag var formen helt oacceptabelt dålig! Åkte hem till Lena för att mysa lite med min Panda ;) Har låtit henne bo där helt till att jag kommer hem från Japan. Många bollar i luften. Kl. 20 åkte jag tillbaka till Sarpsborg centrum där Johan gav mig en lika bra behandling som vanligt, och lika trevligt sällskap i honom som vanligt :) Akupunkturen gjorde ont, men den hjälper! By the way... Bokade dag min dröm: en skräckinjagandes fascination som jag haft länge; att dyka! Nu är kursen bokad, och Mexico resa reserverad! Ska bli minst sagt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar