fredag 2 augusti 2013

Idag drar jag till London

Jag är inte morgonpigg, men nu var jag uppe innan kl. 7 för att bli färdig här hemma innnan jag åker :) Packa gjorde jag i går efter jobbet, efter träning med Cathrine, styrka ben som vanligt, men träningsvärken är inte helt hopplös som den brukar vara. Det var tungt, men var inte så motiverad som jag brukar vara. Hopplös dag på jobbet där varer var borta och allt krånglande. Så jag var sen till träningen, övertid och bara problematisk, men allt löste sig tillslut.


Sitter nu med frukosten, en skogsbär smoothie och lyssnar på The Passanger. I like! Ikväll är jag i London, det är så enkelt att resa. Det blir det man gör det till... Jag har valt att bo nära flygplatsen vilket gör att jag bor nära världen! Europa är bara ett stankast undan. Blir ännu en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar