måndag 5 augusti 2013

Födelsedag i London

I London blev jag firad med dunder och brak på lördagen. Rune startade med att ge mig frukost på sängen. Och en present som jag önskat mig, men denna var mycket bättre. Fällde en tår när jag öppnade min graverade iPad "Anna Lucia Glazer, Carpe diem" med ett vackert diktat tillbehörande kort. Lycka! Strosade längs Londons gator i solen, från Waterloo underground station; London Eye, gick vi till Big Ben, Westminister Abbey, Victoria street till Buckingham Palace, allen till Trefalgar Square och påväg till Piccadilly Cirkus stannade vi på en fantastiskt fin thai resturang och åt god mat! Blev en liten tur upp till Oxford street och sen åkte vi hem för att ordna oss inför kvällen. Musikalen "Witched" startade kl. 19.30 och sen blev det vin på puben innan kvällen rundades av. Happiness!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar