onsdag 14 augusti 2013

Mexico it is! ...och ost och vin!

Myskväll!
Efter en lugn dag på jobbet trots några stressmoment så var jag på träning, core och styrka samt lite kondition. Spinningen i går kändes dödligt tung, men efter Japan och Syd Korea resan så ska jag komma i toppform ;) För idag har jag bokat och betalt resan till Cancun, Mexico. Den jag bokade i går gick ville inte ha mina pengar, tripmate är inte min favoritsida. Hur svårt ska det vara att betala.. Och det är inte första gången det inte fungerar tyvärr. Så istället tog Ticket lite mer pengar men jag fick det jag ville ha :) Har lite kalla fötter inför gårdagens nokade dyk kurs, men det ska väl gå bra. En skräck blandad fasination! Men först så blir det en härlg pappa dotter semester... Jag har börjat packa samtidigt som garderoben städas! ;) Och kvällen njuts med en ost och vin dejt, lullig värre! ;)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar