onsdag 28 augusti 2013

Hälsokontroll

Vad sägs om Hilton på Mahe på Seychellerna?
Fantastiskt eller fantastiskt? ;)
Efter att dagen startade med möte i Sarpsborg kl. 8 så skyndade ag därefter iväg till läkaren i Fredrikstad för att göra en hälsokontroll... Behöver ett intyg av läkaren att ag är frisk nu när jag ska på dykkurs :) Men "snakkes om å få hakeslæpp" som vi säger på
norska ;) ...när jag såg att max 10 min hos läkaren kostade 700 NOK. Galet! Tillbaka till jobbet och diverse problemställningar som skulle lösas innan dagen var slut, men det gick alldeles för fort idag. Blev 30 min Core på gymmet innan jag begav mig hem för att starta morgondagens middagsplaner. Och så måste man ju städa lite när man ska få besök. Ska ha farmaseutmötet hemma hos mig imorgon kväll! :) Hade mamma på Skypen när jag åt min middag: lax sallad, och kikade lite på resor till Seychellerna. Där kan det säkert vara fint att dyka :) Annars så har denna dag bara runnit genom fingrarna på mig... Var tog den vägen. Ska sova strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar