söndag 25 augusti 2013

Var ska jag börja...

Pappa och dotter på resa, i bakgrunden:
Tokyo Sky Tree, medan vi står upp i buss båten.
Kommer fler bilder och uppsummering imorgon.
Borta bra men hemma bäst! Eller iallafall känslan av att komma hem efter en resa, att få sova i sin säng, ha alla sina saker runt sig, tryggheten hemma, den känslan är det som gör att man känner att hemma är bäst! Men lika fort igjen känner man sig uttrokad om man inte planerar nya äventyr ;) Jag har haft ett stort äventyr i världens två största metropoler. En vecka har både gott fort men samtidigt känns det som att den var ganska lång eftersom jag har upplevt så otroligt mycket. Kommer att under veckan återge mina upplevelser och ge en liten reseguide i min blogg :) Men i dag blir det bara några ofd om min softa dag i solen, grillning på balkongen av kyckling med brieost, och en snabbstädning inkluderat utpackning, tvätt och start på ny packning inför helgens resa till Gdansk ;) Sista (förhoppningsvis) solsemestern denna sommar. Ska bli mysigt! Nu ska jag sova, jobb imorgon, har mest tagit det lugnt och vilat idag, något jag sällan gör. Men det har varit skönt, är ju jetlaggad efter denna resa. Tokyo ligger 7 timmar före oss, så för mig är det nu sen natt, eller nästan morgon, klockan där är 05.18 just nu... Natta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar