söndag 15 april 2012

Dagen efter...


Stod upp kl 8.30, pigg, och började städa upp efter fest. Satt lite på datorn och insåg att jag faktiskt bara sovit några timmar. Så jag gick och la mig igen, sov till kl 12.30. Ordnade en bamse frukost med allt möjligt gott :) Sen blev det faktiskt några tunga timmar på apoteket, men fick gjort lite smått som fått vänta alldeles för länge. Och så hjälpte Rune mig att städa lite, är ju trots allt snart ombyggningen startar... Börjar bli stressigt! Dessutom skulle jag hämta bilen på stan där jag lämnade den igår efter rundan på puben. Men parkeringshuset var stängt! Hallå!!! Så TYPISKT norskt! Så, den måste alltså hämtas imorgon kl 8, usch så tjatigt! Ja, ja, tack gud för snälla grannar! Arne lovade att köra mig ner till stan imorgon bitti så att jag kommer mig på jobb...
Idag blev det dåligt med steg, men jag tar igen imorgon, 90 min spinning imorgon kl 17! Nu blir det film, lite popcorn och "brus" i sängen! Sen ska jag lalla! Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar