måndag 9 april 2012

Min första dag på bloggen...

En regnig dag i Fredrikstad, vad ska man hitta på då? Det är fortfarande påskledigt. Kom hem från Uppsala igår kväll efter några härliga dagar på besök hos mamma och pappa. Körde tillsammans med Rune och Noah, och det var knappt så vi kom oss hem med en bil som allra helst verkade vilja stanna och inte köra mer. Men vi pressade oss hem till Norge. Men idag skulle Rune köra Noah till Gardermoen, och efter 15 min ute i regnet kommer han springande tillbaka, bilen är helt "död". Den har gjort sitt och vill inte starta mer... Så han lånar min lilla sportbil och pressar in bagaget mellan bena på sin lillkille :) Och jag, ja... Jag sitter hemma, ser ut på regnet och kommer mig inte till spinningen som börjar kl 12. Så, vad ska man då hitta på? Strandsatt i min egen lägenhet i dåligt väder sista dagen innan man ska tillbaka till jobbet. Tråkigt, men så kan det gå. Tar tiden till att skapa en blogg och så kan jag ju alltid ta och bli färdig med deklarationen. Sen får det bli lite zumba efter det, man kan ju inte bli annat än GLAD när man hör latinrytmen. Have a nice day!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar