fredag 20 april 2012

Tacos till middag!


Stod upp tidigt, vilket var svårt för lilla Vilde som la sig lika sent som oss andra igår. Körde Renate och Vilde till tåget i Fredrikstad innan jag själv körde till jobbet. De skulle till Oslo och se Ronja spela volleyboll match. Multidose på jobbet idag som vanligt, sen en tur till doktorn kl 14, och vidare med remiss till röntgen. Vänster arm och höger tumme. Detta måste ha varit förvirrande för stackars mannen som skulle ta röntgen, för han började med att röntga min högra arm och sprang ut ur rummet, och stackars lilla jag stod kvar och tog bilder av fel arm till att han kom in igen. Men sen blev det rätt till slut, och fick faktiskt svar direkt från läkaren att allt var normalt, och en önskan om en god helg! "Tack detsamma" :) Sen skulle det spinnas, skulle tillbaka till Sarpsborg, men blev sen ut och halvvägs dit kom köerna, så jag körde in på Rema 1000 istället och köpte middag, TACOS! :) Sen hem, skulle blunda några minuter, som blev en dryg halvtimme. Sen ringde Renate som var påväg hit. Så jag kastade på mig träningskläderna, trots dåligt väder med dugg i luften sprang jag 40 min, sen 10 min mage. Hämta Renate och Vilde efter det, svettigt! Renate skulle inom affären, måste ju ha 4 st Coca Cola Light flaskor ;) Sen hem, då sprang jag faktiskt ut igen, 20 min till, och så fick jag med Renate på magträning efter det, pushade Renate på 20 min mage. Hon undrade om jag inte skulle jobba i miltären, så sträng var jag visst ;) Efter det var det gott med en dusch... Och uner tiden Vilde och Renate duschade så lagade jag till tacos till oss! Vilde somnade på soffan efter maten, så nu kan jag och Renate njuta lite vin...
Girl time! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar