måndag 16 april 2012

Måndag!

Mötte söta Cathrine på spinningen! :)
Vaknade lite senare än jag tänkt mig, hade fortfarande några minuter på mig innan jag skulle gå ut till Arne, men så hör jag att han står nere och tutar. Så jag kastade sminket och tandborsten i väskan och sprang ut. Fick skjuss till stan där jag hämtade bilen jag lämnade på lördagen, och körde så till jobbet. Har verkligen varit en rörig dag, hade multidose hela dagen men blev störd minst sagt hela tiden av både en och annan. Allt skulle såklart göras/ordnas av mig, men det är svårt att hinna med allt när man har en hel dags multidose som måste vara klart i tid. Har faktiskt till trots för denna stressiga dag och endel övertid inte blivit helt klar eftersom jag var tvungen att rusa till spinningen! Men imorgon startar dagen med möte kl 8, då jag har i planen att be alla ta tag i städandet inför ombyggningen istället för att lyssna när jag pratar 1 timme ;) Och själv passar jag under denna tid på att bli färdig med det som inte blev klart idag. På 90-min spinningen mötte jag bästa Cathrine, saknar våra träningspass, de har blivit så sällan sedan hon bytte över till SATS pga killen, men hon har kvar träningskortet på Sportsclub också, så jag får väl bara tjata lite mer så att vi tränar mer tillsammans igen ;) Supervettig efter spinningen blev det 30-min mage, och när jag då skulle ge mig tog konkurrans instinkten fart och skapade lite till motivation, skulle springa 15 min, och samla lite extra steg. Det gick faktiskt lättare än förväntat, så jag satsade på 15 min till, som sen blev 10 min extra så att det till slut blev 40 minuter!! Det blev många steg :) Men jag var ju tvungen att kompensera för gårdagen som inte var speciellt aktiv... Kom hem kl 20, fiskpinnar, potatis och spenat hade Rune ordnat. En dusch, slappa lite i soffan och så en 40 min lång promenad. Detta gav en total på 46708 steg idag. Dags att krypa till kojs! See ya! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar