torsdag 12 april 2012

Ombyggnaden närmar sig :)


På promenad i Krakow en vacker dag i vintras,
promenaden idag blir nog inte lika skön,
men jag ska samla steg,
och njuta lite frisk luft efter en hel dag instängd på jobbet...

Oj, oj, oj vad jag var skör i kroppen i morse, hade inte alls lust att stå upp... Men måste man så måste man. Alltid lika mycket att göra, tusen tankar samtidigt! Om det inte är en sak man ska tänka på så är det en annan... Massa på jobbet och inte minst eftersom jag inom kort tid ska bygga om apoteket. Mitt stora och gamla apotek har samlat skräp i så många år nu, så trots att jag idag jobbade över till kl 20.30 och fyllde hela jobb bilen med skrot som ska kastas så ser det lika illa ut fortfarande. Så det blir många fler kvällar som denna. Men det blir bra när det är klart, så man får bara bita ihop än så länge, för det kommer att vara en tuff tid att hålla apoteket öppet under en total renovering. "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Och inte nog med all städning som gjorts på jobb så förväntas det att man får städat lite hemma också eftersom man får trevligt besök i helgen. Kommer vänner från Oslo som jag och Rune mötte i Thailand i november. Ska bli mysisgt :) Att städa ger dock tyvärr inte så många steg till trots för att jag känner att jag gjort en god insats, men stegmätaren står bara på 5813, så hur ska jag nu hinna samla steg, och jag som är sååååå trött. Ut å gå promenad :) Ciao!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar