fredag 27 april 2012

Fysioterapi

Sitter och väntar på behandling
hos en fysioterapeut...
Sovit gott! Men har lite problem med armen så jag fick remiss till fysioterapi när jag var hos läkaren sist. Så idag var det dags. Åkte till Tune Fysioterapi och fick en behandling av en trevlig kille som visade sig hade jobbat på Sarpsborg Sportsclub där jag tränar. Så vi hade några gemensamma bekanta... Verkade som att det var en muskel som hade sträckts lite för mycket, och så hade jag en spänning i en annan sena som har kompenserat för muskeln som inte fungerar som den ska... Och så trodde han att det var en annan klämskada en annan plats. Våldsamt många fel på min arm tycker jag, men mår bra och är glad iallafall. Man kan ju inte bara lägga sig ner och vara sjuk, det mår man inte bättre av. So, enjoy life and be happy for what life gives you <3

Tillbaka på jobbet, totalt KAOS nu, allt är rivet, nästan inga bänkar står kvar, luften är full av damm så både ögonen och munnen är snustorra. Och nu har det kommit 2 killar till som skulle kakla golvet, de pratade engelska, men visade sig att de var polacker, så jag fick slipa lite på min polska ;) Trevliga killar! Blev en lång kväll på jobbet med pizza och läsk. Började jobba på sommar schemat, nästan halvvägs färdig när kl var 21. Då hem, hoppade över träning pga behandlingen idag och tog det istället lite lungt, Rune hade hyrt 3 filmer, skulle se en och ha myskväll. Men jag var så trött så det får bli en annan kväll. Snart natt i detta hus, trött! ...och jag ska ju jobba imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar