måndag 30 april 2012

Köpt ny bil!


Idag blev det köpt en ny pendlar bil till Rune, en Toyota Avensis. Hans Mitsubishi gick inte att återuppliva, så den hamnar väl på skroten eller säljs som delbil om någon är intresserad. Får hoppas att denna håller längre än sist gång vi köpte bil... I tillägg till bilköp så har det varit en annars ganska annorlunda dag. En eller flera farmaseuter på jobbet sa upp sig idag!? Så nu är jag på utkik efter en ny trevlig man eller kvinna som kan jobba på apoteket!
Kaoset pga ombyggningen blir bara värre och värre, en ny kille tittade inom idag, målaren. En riktig hunk ;) Alla tjejer/damer vände sig efter den nya snyggingen. Så det har skvallrats lite i krokarna idag ;) Ja, ja, vi är ju ett gäng tjejer som får äran att jobba med några män för ovanlighetens skull, så vi får väl bara ta och njuta kaoset så gott vi kan ;) Träningskläderna glömde jag hemma, så 90-min spinningen fick jag bara droppa idag, körde hem och la mig en halvtimme faktiskt, helt utpumpad! För en pang start på veckan! ...men imorgon är vi lediga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar