onsdag 18 april 2012

Trött...

Oj, gårdagens inlägg lastades tydligen inte upp från iPhonen, inte alltid den fungerar som den ska tydligen, så nu kommer uppdatering istället då ;)

Renate och jag på förfest hos mig på Harstad brygge 2010
Istället för möte blev det storstädning på jobbet! Och efter att Apoteket stängde fortsatte städandet... Pizza paus kl 17.30! Kyckling på pizza smakade bra, så blev några slice mer än nödvändigt, men så fortsatte jobbandet! Fick undan en god del, och imorgon kl 9 kommer konteinern vara på plats så att allt kan kastas!! :) kom hem kl 20.30, ser att Rune haft tur och fått start pp bilen efter att ha bytt ut en liten del, hoppas hoppas hoppas att han har turen på sin sida den här gången :) Dagarna går i ett, så när jag låste upp dörren hemma skulle jag bara lägga mig i 15 min, var så trött och sliten. Det blev 2 timmar, borde sovit vidare men stod upp kl 22 och såg "One three Hill" med Rune, men så tillbaka i säng! Hoppas vara mer pigg imorgon, för då kommer besök från nordnorge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar