onsdag 11 april 2012

Träning för hela slanten!

Tidig morgon, trött som vanligt! Jobbet! Massa att göra som alltid. Men efter 75 min spinning, 30 min mage och 15 min löpning är jag nöjd och glad igen. Finns inget bättre än känslan direkt efter att man presterat gott :) Är stolt helt från topp till tå nu, njutit härlig kycklingsallad till middag och Vampire diaries på kvällen. Och så blev det faktiskt en timmes promenad på kvällen kl 22.20. Har tävlingsinstinkten inne idag, är ju trots allt med på en tävling på dytt.no där ca 1200 personer från bedriften är med och har en stegmätare på sig varje dag. Alla skriver in sina steg (omvandlar annan träning till steg i programmet) för att så se vem som har störst antall snittsteg per dag. Med dagens motivation så blev det faktiskt personligt rekord på mig idag med 42.235 steg :) Jippi!

Underbart god kycklingsallad och ett glas vitt-NJUTER!
Välförtjänt säger jag själv
Trots all härlig träning idag saknas den
 naturligt härliga träningen i naturen som jag kunde
njuta när jag bodde i Harstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar