torsdag 26 april 2012

Securitas larm

Hann med extremt mycket på jobbet idag, kände mig extremt effektiv! Härligt! Nästan så att allt som skulle göras blev gjort. Startade dagen med salgsteams möte kl 8, sen rullade det på resten av dagen till kl 17.15 då jag stängde. Men precis när jag skulle gå insåg jag att alarmet måste ordnas. Elektrikern klantade sig visst mer än väntat, så efter 30 min i telefon med en tjej som inte fattade ett dyft av vad jag sa trots allt förklarande, så fick jag prata med en annan som faktiskt till slut klarade att hjälpa mig. Då var jag hungrig... Stannade på Rema 1000 påvägen hem och köpte gurka, det var det enda som saknades till nachos tallriken som jag idag ordnade till middag. Manal på besök, trevligt. Hon och Rune jävlades hela kvällen, men de verkar iallafall förstå varandras humor ;) En kopp te efter maten, planerar ny träff på lördag... Körde Manal hem kl 22, rocka lite rockring, och nu kvällsmys framför TV'n!!

Nachos tallrik, NAM! Och som ni ser,
jag gillar fjärilar, både på tallrik och servett <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar