onsdag 25 april 2012

Spinning

Före...
Spinningsalen och alla dess pulsklockor!
Motivation!

Efter...


Kom till jobbet och det såg helt annorlunda ut än när jag lämnade det dagen innan. Härligt att det går framåt iallafall... Kaos, men vi löser det så gott det går, en sak i taget. Snart ryker väl väggen till mitt kontor också :) Efter jobbet åkte jag iväg på spinning, tog för första gången med mig mobilen på spinningen för att ta några bilder, och visst f-n så ringer Securitas i slutet av passet och säger att larmet på apoteket har startat. Trots det tränade jag 30 min till efter spinningpasset. Blev både lite mage och löpning. Tränings centret är bara 200 meter från jobbet så jag tog vägen förbi apoteket påväg hem. Som misstänkt var det elektrikern som hade råkat riva ner några kablar som han inte helt visste vad var. Men läget var under kontroll :) Så jag åkte hem, blev lax med potatis och spenat till middag. Nu Vampire Diarys. Kos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar