torsdag 7 juni 2012

2 dejter på en dag :)

Tidig dag på jobbet, sms från Shaun att han "er på vei". Jag ringer upp och undrar vad det betyder, han skulle ju säga till innan så att han kunde time'a med de som ska flytta fläkten på apoteket. Han säger bara "Det var ju det jag precis gjorde". Haha! Är det möjligt!? Jag kan ju inte planera nåt med någon annan med 30 min varsel, hade mer förväntat några dagar, inte några minuter ;) Ja, ja, blev mysigt med besök, och såklart en dejt på Brasseriet, kycklingwok! Efter några timmars övertid skulle jag till Benedicte. Men det blev först en stop på bensinstation, var tvungen att tvätta bilen eftersom en fågel jävel bestämt sig för att ha diaré på min bil! Hur f-n kan en liten fågel bajsa så mycket på ett och samma ställe när han flyger...???? Väl hos Benedicte, dejt nr. 2 blev det serverat kycklingsallad :) Tur att jag inte valde det till lunch... Har ju 2 favoriter på Brasseriet, kycklingwoken och kycklingsalladen :) Mysig kväll hemma hos Benedicte och Nils, som kom hem nån timme innan jag begav mig därifrån. Väl hemma, blir lite magträning med Rune. Och tidigare kväll än vanligt hoppas jag, så man kanske inte behöver snooza 20 gånger på morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar