torsdag 21 juni 2012

Parkerings skyltar och solsken

Dagen startade lite kaotiskt, trött eftersom det blev "sent" igår... Vi är alldeles för få på jobbet så man är överallt samtidigt! Så helt plötsligt inser jag att jag skulle ha varit hos Cathrine och klippt mig när jag står med en kund. Skulle ha gjort det på lördagen, men pga sjukdom ska jag jobba (som vanligt), och eftersom det är bröllop i helgen hade jag lust att få piffa till mig lite. Men som att jag telepaterade min stress till Cathrine så ser jag sms från henne när jag ska ta upp telefonen och ringa. Hon hade det också hektiskt på jobbat och var försenad, men hade en avbeställning och undrade om jag kunde komma kl 16.30? Super <3, blev mitt svar. Så jag blev klar med mitt, och fick skvallrat lite med Cathrine under klippningen. Håret blev lockigt! Sen cabbade jag ner på bilen och körde hem i solskenet. Rune satt och ordnade med parkerings skyltar till området. Så fult!! Den som lagt mallen på det han skulle fylla i med målarfärg hade inte gjort det specielt fint. Så jag tog över jobbet! Ett glas vin var i underkläder på terassen satt jag och målade parkeringsskyltarna ;) Underbart väder idag! Sen blev det en favorit i repris. Samma räkmacka som med mamma här om dagen :) Gott! Har blivit häktad på spelet "Minesweeper" som jag gillade att spela på datorn när jag var liten, haha, men skoj. Får ju använda huvudet iallafall :) Säsongsavslutning på Vampire Diarys med Rune, sen dusch och natt!

Glömde ta kort idag på mig själv efter hårklippningen,
men såg ut ungefär såhär! Ett troll ;) Detta kort är taget i lägenheten på Harstad brygge 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar