fredag 22 juni 2012

Skor!! ;)


Dessa köpte jag i svart i onsdags, blev ett par rosa idag!
Söta va!?
Sött mail från Sofie imorse påminde mig om att jag inte har varken matchande väska eller skor till klänningen som jag hade tänkt ha i bröllopet. Panik, ut på shopping efter stängning på jobbet idag i Sarpsborg! =Värdelöst! Fanns ju inget man kunde tänka sig... eller hade behov för! Och jag som är sko GALEN och säkert har 150 par skor hemma hittar inga som passar till klänningen! Köpte 2 par skor när jag följde mamma till bussen här om dagen. Två par svart på Bianco. Idag blev det ett par rosa till på Bianco! ...och en ljus rosa väska, men jag är inte helt nöjd! Får se vad jag landar på... Man vill ju vara fin ;)
Klassiska, har dem i rosa,
så jag tyckte jag behövde dem i svart också ;)
Men är lite missnöjd med vänster skon, undrar om den ska bytas?
Den är lixom inte helt perfekt, och det måste ju skor vara!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar