lördag 2 juni 2012

Förbannad!!

En dag på jobbet, Rune kommer dit redan kl 11 och är då färdig på sitt jobb. Hmmm, varför stressade de så med att han måste jobba idag när han var färdig innan lunch? Ja, man kan undra! Sen fick jag besök av Benedicte och Gabriel på min SENA lunch runt kl 14. Mysigt!!


Dublin imorgon, och som tur är verkar inte streiken drabba Rygge flygplats. Men usch så sur jag är, har de sista 3 timmarna suttit och letat efter flygbiljetter till Los Angeles. Och när jag äntligen hittat det jag letar efter, så brukar jag dra till med mina impulsköp ;) And I love it! Men denna gång blev det nåt skit med bokningen eftersom resan försvann när jag tryckte in att jag ville köpa 2 biljetter, då omvandlades helt plötsligt 15 timmar till 23,5 timmar på retur resan. Så länge tänker inte jag flyga hem, med 6 timmars transfer i Amsterdam. Time is money!! Jävligt störigt. Så jag bokade en biljett i hopp om att jag direkt efter skulle boka 1 till. Men ikke sa Nicke! En bokad och nästa enkla vuxenbiljett gick inte att boka, då var det 23,5 timmar igen, och det är ju inte så trevligt att Rune ska resa hem 10 timmar längre än mig. Nej, usch så irriterande! Får ringa Ticket och höra, men det blir ju inte förrän efter helgen eftersom vi nu reser till Dublin, och det blir ju lite dumt att sitta där och planera nästa resa, även om mina tankar brukar röra sig mot nästa mål när jag ser slutet på den resa jag är på. Måste ju ha nåt att se fram emot. Och detta är min HOBBY! USA på sensommaren, och under sen hösten så står det mellan Brasilien och Thailand/Kambodja. Men först ska vi njuta Dublin så tar jag upp resjakten igen när vi kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar