söndag 10 juni 2012

Möhippa!



On my way...
Jobb och spinning igår, blev sen kväll som vanligt, jag kan inte det där med att lägga mig innan kl 24 till trots för att jag försöker varje kväll. Igår hamnade jag i sängen och säg "Fantom of the Opera", en bra film enligt mig, men Rune var inte lika fascinarad, han somnade! Sov till kl 9, och fick tvinga mig ur sängen för att hinna ordna mig till Benedictes möhippa! Lockade håret och borstade tänderna samtidigt. Rune stekte ägg och försökte få i mig frukost samtidigt som naglarna skulle målas. Träff redan kl 11 i Sarpsborg. Och sen vigdes dagen åt Benedicte. Myspys hos henne, sen spa, och fotografering på studio, lunch, och "kosetid" med diverse god dricka ;) Och till slut tapas resturangen, massa god mat med supertrevligt sällskap. Innan kvällen avslutades blev det en tur inom "Oppe og Nede" ;) Blev 14 härliga timmar :)))
Sötaste Benedicte, Bride to be. Och supersöta Sofie, B's barndomsvän <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar