tisdag 12 juni 2012

Ta hand om Anna ;)

Inte heller idag är jag i speciellt fin form. En fin dag på jobbet, men lite orolig för att det faktiskt var för lugnt. Idag har ju semesterpengarna kommit för många av oss (inte mig) och eftersom det är stora summor i Norge så trodde jag att det skulle vara storshopping hos oss. Men nästan lite oroväckande lite folk tycker jag, hoppas bara inte att det beror på det nyöppnade apoteket i stan... Men för kanske andra gången sen jag började detta jobb i feb 2011 så körde jag från jobbet innan kl 17. Det händer ALDRIG! En lång dusch, Rune ordnade maten! Nu ska jag tas hand om; måla naglar, ordna håret etc. så att jag blir fin igen, och efter det så ska jag få min skönhetssömn ;) För imorgon är det en hektisk dag fylt med möten helt till kvälls.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar