lördag 16 juni 2012

Mamma

Lördagsjobb!! ...och så kom mamma och Rune och hjälpte till. Nu är snart hela familjen involverad i mitt kära jobb :) Är så tacksam för att ha en så kärleksfull familj som finns där för mig alltid <3 Efter en intensiv dag på jobbet så skulle Rune köras till Nils. Överraskade honom hemma och så åkte dem till Oslo, nu var det hans tur att dra på svensexa... Och nästa helg gifter sig Nils och Benedice <3 Väl hemma var jag supertrött, vanligt i dessa dagar. Sov ett tag och sen blev det god middag med mamma! Räksmörgås, men massa gott tillbehör och vitt vin :) Njöt maten och slappade sen vid TV'n. Halvsovandes framför fotbollen som egentligen inte intresserar mig alls. Och tyvärr vann ju inte ens Polen (mot Tjeckien) fast att de hade så många chanser i slutet som de inte klarade... Ja, ja... tyckte mest synd om alla stackars polacker på läktaren som såg så sorgsna ut :( Men nu är det natt i huset, jag behöver sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar