torsdag 28 juni 2012

Lax på grillen... Mums!

 

Så härligt med fint väder! Nu börjar sommar tempot på apoteket sakta att komma... Folk ska ju på semster, så det märker vi som tur är, eftersom vi också ska ha semester ;) Blev några minuter på lunchen ute med Cathrine i solen. Mysigt! Sen en kortis hos läkaren för att kolla blodtrycket och järn. Så mycket jobb i det sista så det har börjat kännas på kroppen! Men tack Gud för att jag är frisk! Så nu ska jag bara hålla mig frisk och kry, och ta lite mer vara på mig själv framöver! Nercabbat hem och inom affären. Blev lax på grillen, potatis, morötter och lök i ugnen. Samt stekta champinjoner och lök med sötsur gräddfilsås. Och majskolv med smör och salt. Det var GOTT! Och lite lite vin satt pricken över i'et... Lite tv nu, sen sova! För imorgon är det Rihanna konsert i Oslo!!




Inte det bästa kortet jag sett på oss, men det får duga.. Sol i ögonen i pausen! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar