tisdag 5 juni 2012

Om en vaska!

Sitter nu pa flygplatsen i Dublin, sjukskrivningarna trillar in pa telefonen, sa jag ska bara rakna med massa jobb nar jag kommer hem. Men det var val det jag trodde. Nu ar det sa manga sjuka sa nu kan det val knappast bli fler, men man ska aldrig saga aldrig. Utlyser en ny tjanst dag, sa om nan vet nan som ar intresserad sa ta kontakt ;) Inte mycket jag kan gora harifran, men pga stress och ett vaxande magsar sa blir det som kan goras gjort pa mail.

Om jag nu ser bort fran jobbfronten ett litet tag sa kan jag sammanfatta resan med SKIT NOJD! ;) Sag pa lordagen en vaska som jag hade lite lust pa, kostade en hel del sa jag avvaktade (en lardom jag fatt av min basta bastis Bella). Men nar jag val bestamt mig och kom tillbaka pa sondagen sa fanns den inte kvar lagre :( Usch sa ledsen jag blev... Rune forsokte trosta mig, men det gick inte sa bra, hittade en kavaj som jag sag pa en tjej pa flygplatsen, skitfin, men den fanns inte i min storlek. Typiskt, annu mer ledsen :( Ja, ja... Dagen efter var trots detta fantastisk. Som oftast regnar det lite i Dublin ca hela tiden. Men mandagen var helt kanon! Vi akte till Belfast, Storbritannien och vidare till Giant's Causeway. En helt fantastisk plats pa denna jord. Rekommenderas ALLA! Faboulous!!!

...och idag pavag fran hotellet, ja, da gar jag inom BT2, och dar star min vaska! Och tjejen fran affaren kom ihag mig, tankte pa mig sa hon nar hon packade upp den idag. "That made my day" Sa nu ar jag en glad agare av en ROSA (tro det eller ej) Michael Kors vaska! Happy :) Snart flyg hem, och sa kommer det bilder snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar