tisdag 19 juni 2012

Sofie ;)

Jag har fått en ny vän <3 Egentligen redan på möhippan, men en så otroligt söt tjej har jag inte träffat på länge... Hon är väl det man kan kalla en själsfrände ;) Hon är så lik mig!!! Såklart lejon som stjärntecken. Född den 18/8 medan jag fyller år den 8/8 :) Och ja, allt stämmer! Alltid kul att skaffa nya vänner, men när det "klickar" med nån är det lite extra kul ;) Ser fram till bröllop/dop i helgen, en stor dag för Benedicte och Nils, och deras lilla knatt Gabriel. Och supermysigt att få träffa alla andra söta tjejer som kommer, bland annat Sofie och Cathrine.

Ja, ja... jag jobbar och står på! Som vanligt! stackars mamma är också kastad in i jobbet. Men jag är tacksam, tacksam för alla kära runt omkring mig! Och trött fast att kl bara är 21.30, har tagit slut på reserverna så nu måste jag väl sakta försöka ta vara på mig själv så att jag kan bygga upp dem igen. För jag brukar ju annars ha energi så att det räcker och blir över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar